ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

شب یلدا

1393/10/4 21:25
نویسنده : مامان مریم
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای نازنینم

 

بلندترین شب سال شب یلدا سال

93

30 آذر بود که به نام شب یلدا بلندترین شب سال نامگذاری شده و تو فرهنگ ما هم برا

جشن گرفتن

 

این شب دور هم جمع میشن خوش میگذرونن امسال هم برا این شب رفته بودیم خونه دایی

باقر خیلی

 

خوش گذشت من با سیب یه قو و با یه سری میوه دیگه هم یه نخل درست کردم

 

این از عکسهای شب یلدا

 

این قویی که درست کرده بودم

 

 

اینم اون نخلی که درست کردم

 

 

اینم تزیین میز و ترکیب زیبایی که رنگ میوه ها بهش داده بود

 

 

این عکس شما با دوستاتون فاطیما و امیرمحمد

 

عمرتون یلدایی زندگیتون مثل شیرینترین هندونه ی شب یلدا شیرین گلای خوشگلم

                                دوستتون دارم

پسندها (1)

نظرات (1)

♥ایدا♥
9 دی 93 21:09
عالیییی افرین به وب منم سر بزن خوش حال میشم ممنونم