ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

مهر و شروع مدرسه سال ۹۶

1396/7/1 19:46
نویسنده : مامان مریم
542 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به فرشته های گل خودم یه سلامی هم به همه همراهان خودمون که حسابی شرمنده همشون هستم و قول میدم تو اولین فرصت جبران کنم
دیگه تعطیلات و بخور و بخواب و شیطونی تموم شده و وقت اون رسیده که حسابی تلاش کنین تا به بهترین درجات زندگیتون برسین که من به امید دیدن همین روزا زنده ام خدا رو بخاطر داشتن شما شکر میکنم انشاالله در پناه خدا و قران همیشه موفق و شاد باشین
اول مهر و بوی ماه مدرسه

باز آمد بوی ماه مدرسه بوی بازی های راه مدرسه
بوی ماه مهر ماه مهربان بوی خورشید پگاه مدرسه
از میان کوچه های خستگی می گریزم در پناه مدرسه
باز می بینم زشوق بچه ها اشتیاقی در نگاه مدرسه
زنگ تفریح و هیاهوی نشاط خنده های قاه قاه مدرسه
باز هم بوی باغ را خواهم شنید از سرود صبحگاه مدرسه
روز اول لاله ای خواهم کشید سرخ بر تخته سیاه مدرسه

موفق باشین عشق های زندگیم

اول مهر 1396 شنبه مصادف با دوم محرم و هفته دفاع مقدس










اینم یه سری عکس از مدرسه و کلاس و شروع سال تحصیلیتون




















انشاالله یه روزی خدا این فرصت رو بهم بده ک بتونم موفقیتتون رو به چشم ببینم
دوستتون دارم تنها آرزوی من شما دوتا هستین
پسندها (2)

نظرات (0)