ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

نامه فرشته هام

1391/11/16 10:59
نویسنده : مامان مریم
581 بازدید
اشتراک گذاری

باورتون نمیشه دیشب  یه کاری کردین که برا من خیلی جالب بود

وای هر چی از غافلگیر شدنم بگم کم گفتم گریم گرفته بود خیلی خوب بودبهترین و بینظیرترین نامه یا هدیه ای بود که تو تموم مدت زندگیم گرفته بودم
دوتاییتون یه نامه برام نوشتین و اون کاغذ رو تا کردین وبهم دادین گفتم این چیه گفتین بخون براتو نوشتیم با تعجب بازش کردم اشک تو چشام حلقه زد بقرآن مونده بودم چی بگم بهترین سوپرایز زندگیم بود


که این عکسشه
متن نامه ستایش این بود


از ترفه ستایش
مامان من تر ((تو رو))دوست دارم**
مامان جون من درسام خوب است**
*مامان جون *
از ترفه ستایش



اینم متن نامه ساجده بود


 از ترفه ساجده
مامان جونم من خه یل ی((خیلی))تر ((تو رو))دوست دارم.
مامان جونم من تر اندازی دنیا دوست دارم.
مامان جونم من اندازی خدم ((خودم)) تر دوست دارم.


 یه کم جمله هاشون غلط داره اما چون تا همین قدر یاد گرفتن تونستن برام بنویسن
برام بهترین و بیشترین ارزش رو داره
نمیتونم حسی رو که اون لحظه بعد گرفتن این نامه ها داشتم براتون توصیف کنم بی نظیر بود

دوستتون دارم تنها دلیل و امیدهای زندگیم شمایید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 بهمن 91 11:43
منم وقتی نامه قشنگشون با این احساس قشنگشون را خوندم کلی شاد شدم خدا براتون نگهشون داره دوست گلم با پست 60و 61 بروزیم
سامان
21 بهمن 91 12:39
سلام به فرشته های مامان و سلام و عرض ادب به مامان فرشته های مامان.
خیلی بچه هات گل اند...تبریک میگم بهت
و چه مامان گلی دارن ک اینهمه براشون وقت میزاره.
خیلی خوش به حالشون...
خیلی از وبت لذت بردم همشهری !
اکثر پست هات رو نگاه کردم ولذت بخش ترین پست هم عکس های محرم بود..
کارت عالیه خانم!
موفق باشی


ممنونم سامان جان خیلی خیلی لطف کردی خوشحال شدم به امید دیدن دوبارت
رضا
21 بهمن 91 15:59
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
22 بهمن 91 16:43
واااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییی چه عسلایی خدا حفظتون کنه بهترین هدیه برای مادر می بوسمتون
saber
18 اسفند 91 15:44
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii buddddddddddddddddd:x