ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

تولد دردانه هام سال ۹۸

1399/1/24 18:56
نویسنده : مامان مریم
438 بازدید
اشتراک گذاری

جان دلای من تولد داشتیم چه تولدی هر چی بگم ازش کم گفتم یه جشن فوق العاده برای شما عزیزترینام داشتم بازم با افتخار 23 فروردین 98 رسید و من با همه وجودم سعی کردم که یه جشن خوب براتون برگزار کنم و خوشبختانه شما و دوستاتون حسابی راضی بودین و کلی بهتون خوش گذشته بود و به معنای واقعی شاد بودین روز پر شور و هیجانی رو گذروندیم الهی همیشه شما رو تو اوج شادی و  نشاط ببینم و یه عمر با عزت و با آرامش کنار خودم داشته باشین خدا شما رو برام حفظ کنه و جشن فارق التحصیلیتون رو خودم برگزار کنم تولدتون مبارک تنه

تنها امیدای زندگی من 💙💙💙💙💙💙💙💙 اینم از عکسهای اون روز

 
 
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

rezaeirezaei
7 تیر 99 17:44
همیشه خوش باشید مارو هم دنبال کنید