ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

عید ۹۸

1399/1/24 18:50
نویسنده : مامان مریم
396 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلای مامان بعد فراز و نشیب های زیاد زندگیمون که نشد بیام و همه رو به اشتراک بزارم منو به بزرگی خودتون ببخشین و اونچیزایی که تو خاطرم مونده و تصاویری ازش برای ثبت لحظه هامون داریم رو براتون به اختصار میزارم تا ثبت خاطراتی براتون بشه سال نو 139۷ بود که من تونستم برا خودم خودم ماشین بگیرم و یه کم به زندگیمون رنگ و رو بدم عید 98 تقریبا یک سالی بود که راننده شده بودم و تصمیم گرفتیم با اون اوضاع سیل و اتفاقات بریم سمت ماسوله (گیلان ) به خواست خدا و همت خودمون با دوستام راهی شدیم هفته دوم عید بود

که حرکت کردیم به سمت ماسوله 4 روزی رو اونجا گذروندیم خیل خوب و زیبا بود و خداروشکر به هممون خوش گذشت حالا با وجود همه اتفاقاتی که تو اون سفر افتاد و بهتر که ناگفته بمونه سفر خوب و باتجربه ای بود خصوصا برای من که اولین سفر به رانندگی خودم بود . امیدوارم که در سفرهای بعدی حسابی جبران کنیم . اینم یه سری از تصاویر

 
پسندها (2)

نظرات (0)