ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

تولد فرشته ها سال ۹۹

1399/3/23 21:51
نویسنده : مامان مریم
641 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دُردونه های مامان مریم
گلای زندگی من ، دلیلای نفس کشیدنم ،همدم و همراه روزهای سختم ،مونس تنهاییام ، فرشته های زندگیم ،دخترای خوشگلم خدا شما دوتا باارزشترین دارایی های زندگیمو برام حفظ کنه الهی دست خداهمیشه تو دستاتون باشه امضای خدا پای آرزوهاتون باشه مامان مریم شما دوتا رو توی اوج موفقیتتون ببینه اون بالا بالاها ، از چشم بد و حسود دور باشین بمونین برام همیشه ، همه افتخارم شما دوتا هستین .
مامان مریم فدا خانم دکتر و طراح خودش بشه آرزوی من آرزوی شماست . همه تلاشمو برای رسوندنتون به آرزوهای قشنگتون میکُنم تا هیچی ته دلتون نمونه شما دوتا امید دل این مادر هستین بمونین برام الهی
زمان چه زود میگذره ۱۴ سال قبل ساعت ۹ و ۹:۵ دقیقه شب ۲۳ خرداد بود که شما دوتا پا به زندگی من گذاشتین و بهترین اتفاق زندگیم شدین اگه نبودین روزگارم سیاه بود خوبه که تو لحظات بد و خوش زندگیم دارمتون مرسی ک کنارم هستین
تولدتون مبارککککککک
۸۵/۳/۲۳
۹۹/۳/۲۳

دخترای قشنگم تمام چیزی که از دنیا می خوام شاد بودن شماست
دخترای گلم شما برای من زیباترین و مهربون ترین دختر دنیا هستین
دیدن صورت قشنگتون تمام غصه های دنیا رو از یادم می بره
وقتی به دنیا اومدین روزهای من با شما رویایی شدن
هر شب دعا می کنم تا خدا صدامو بشنوه و شما رو به آرزوهاتون برسونه
دخترای دوست داشتنی من، عاشقتونم و برای من مثل معجزه هستین
خدایا از تو ممنونم که این دخترای فوق العاده و مهربون رو به خانواده ی ما هدیه دادی
دنیا قشنگ تر از همیشه ست وقتی شما بخندین
همیشه آرزو داشتم یه دختر داشته باشم، حالا که دوتا فرشته دارم می بینم خیلی بیش تر از آرزوهای من هستین ، خیلی بهتر از چیزی که فکر می کردم
فرشته ی من، مثل خواب و رویایی، تمام سختی های زندگیم با شما شیرین شدن
مرسی ک هستین
تولدتون مبارک ناز گلای مامان مریم







اینم هدیه من به شما خداروشکر خیلی خوشتون اومد

امروز رو با همه وجودم سعی کردم براتون خوش و خوب بسازم تا دلتون رو شاد کنم یه برنامه سه نفره بیرون چیدم و با هم رفتیم تو دل طبیعت خداییش خیلی بهمون خوش گذشت
شما دوتا امید دل من هستین
بازم تولدتون مبارک فرشته های زندگیم
پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

عمه فروغعمه فروغ
25 خرداد 99 0:13
هزارماشالله بهشون،خدا حفظشون کنه براتون❤ تولدشون مبارک 
saleh
26 خرداد 99 1:41
سلام ببخشید شما اینستاگرام ندارید؟
rezaeirezaei
7 تیر 99 17:40
سلام تبریک تبریک ببخشید که دیر گفتم من نمیتونم زیاد بیام اما باز هم مبارک باشه انشاالله عروسی اونها
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 تیر 99 11:35
تولدشون مبارك😘 راستي شما با افتخار فالو شدين لطفا وب منو هم فالو كنين
مهدیمهدی
19 تیر 99 14:56
مریم. آجی. منم مهدی چرا جوابمو نمیدی پس 😔
مهدیمهدی
30 خرداد 00 1:31
تولدشون مبارک آجیه گلم. یادت رفت امسال براشون پست بگذاری 😉