ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

کوه امیری

1392/5/12 19:27
نویسنده : مامان مریم
1,135 بازدید
اشتراک گذاری

گلای ناز مامانی

امروز یعنی پنج شنبه 92/4/13 ساعت 5 به امید خدا داریم با بابا حاجی و مامان حاجی میریم

کوه((امیری))

آخه بابا حاجی داره اونجا خونه میسازه میریم اونجا تا آخره هفته یه کم خوش بگذرونیم به امید

خدا الهی بهتون حسابی خوش بگذره

حتما براتون عکگس میگیرم میزارم

خوش بگذره الهی به هممون

دوستتون دارم عشقای مامانی

اینم عکسایی که قولشو داده بودم

اینجا خونه و حیاط باباحاجی

اون روبرو سقف نارنجی خونه باباحاجی

اینجاهم خانم خوشگلای من ر حال گشت و گذار

خونه بابا حاجی از نمایی نزدیک

دارین بهم کمک میکنین آتیش درست کنیم برا بلال

خسته شدین از کمک کردن رفتین پی اذیت کردن مورچه ها با آب

دل ساجده به حال مامانی سوخت اومد کمکم

وای چه بلالی شد با کمک گل دخترام

اینجا هم یه کفشدوزک گرفتین تو دستتون

نزدیک غروب بود یه آتیش حسابی به راه کردیم و سه تایی دورش نشستیم

همیشه خوش باشین گلای زندگی مامانی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان محمدرضا
13 تیر 92 16:11
انشالا که خوش بگذره سلام دوست عزیز پسرم تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگس سر بزنید وبهش رای بدین مرسیییییییییی
مامانی هدیه
16 تیر 92 11:24
ایشالا خوش بگذره منم یک بار اونجا رفتم البته برای کار نه تفریح ولی واقعا قشنگ بود
مامانی درسا
18 تیر 92 1:58
خوش بگذره فرشته ها و مامان جونشون ...... عزیزم کوه امیری کجاست ...... خوش بحالتون فک میکنم جای خوبی باشه
ساراکوچولو
20 تیر 92 15:46
سلام...به به خوشگلای خاله...ماشالله...راستی ساراکوچولو با کلی خبر جدید وبش آپ شده حتما بیای خاله جون
ساراکوچولو
21 تیر 92 15:12
خوش بگذره...حتما دعای خیرم پشت سرتونه شما هم لتماس دعا...راستی چه خبر از دوقولوها درچه حالند با ماه رمضان آیا اراده کردن برای روزه ونماز کله گنجشکی
مامانی درسا
24 تیر 92 1:54
عزیزم هر وقت که شمال بریم برگشتن از جاده هزار میاییم البته خوب زیاد هم نمیریم اما فقط عبور کردیم .... تا حالا نشنیده بودم منتظر عکساش هستم
یه دوست
29 تیر 92 1:43
سلام ..... مثل همیشه عکسا رو با تاخیر میذارین ... بابا دیگه گذشت اون زمانی که برا یه عکس باید یه هفته میموندی که چاپ شه بعد اخرشم اگه خراب و سیاه نشده باشه
❤عارفه❤
9 مرداد 92 0:24
❤ ❤❤ ❤❤❤ ❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤ سلام آپم عزیزم[بوسه] یه سری بزن خصوصی داری ❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤ ❤❤❤ ❤❤ ❤
❤عارفه❤
9 مرداد 92 0:25
وای نظر قبلیرو یادم رفت خصوصیش کنم لطفا تاییدش نکنید
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 14:19
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
ساراکوچولو
9 مرداد 92 15:50
سلام..امروز تولد سارا بهمون سربزنیدودوتا پست آخربخون..ممنون
محراب و مليكا
10 مرداد 92 10:15
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مانی
12 مرداد 92 16:25
سلام مامان ستایش و ساجده خوبین وب خیلی خیلی باحالی دارین خوشحال شدم مرسی بای


ممنونم مانی جان مرسی از حضورت
يه دوست
13 مرداد 92 4:59
سلام
قشنگ بيد
پايدار باشي.


مرسی لطف کردین
ستایش
13 مرداد 92 15:35
خداحفصشون کنه


یه عالمه مرسی
خرمی
31 مرداد 92 15:20
می‌گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می‌گیری… فکرشو بکن اگه با خدا دوست شویم چه زیبا شکل می‌گیریم یا الله