ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

تولد 10 سالگی گلام

1395/6/3 12:53
نویسنده : مامان مریم
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلای من عکسای تولد 10 سالگیتون ک بدون ستایش برگذار شد تا امروز منتظر بودین بیاد و براش تولد بگیرم ولی هنو نیومده تا ابد هم منتظرم هم کادوت هم کیکت عزیزترینم انتظارتو میکشه همه چی سر جاشه فقط خوب و خوش باش مامانی و بقیه بیصبرانه منتظرت هستیم

کیک تولدتون

اینم شیطنت  تو و دایی جون

 

 

 

ژست های ناز خودتو ببین

 

 

فقط جای خالی ستایش حسابی حس میشد و هممون فکرمون پیش ستایش بود

وقتی بیای حسابی برات جبران میکنیم خدا پشت و پناهت گل ناز مامانی

لعنت خدا بر مردم آزار

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان محيا
3 شهریور 95 13:26
سلام مريم جون خيلي برام سوال شد که ستايش جون کجا ست ؟من تازه با وبلاگت آشنا شدم اميدوارم به منم سر بزني ممنون ميشم توضيح بدي يا حداقل رمزتو بگي سلام عزیزم ممنونم از حضورت خیلی لطف کردی مث اینکه آدرس وبلاگتو اشتباه گذاشتی باز نمیشه
زهرا
5 شهریور 95 15:27
درود بر شما. من زهرا هستم. به طور اتفاقی وبلاگتونو خوندم. میتونم بپرسم ستایش خانم کجاست؟
مامان محيا
6 شهریور 95 12:21
سلام اره شرمنده اشتباه شد الان درستش کردم اميدوارم دوستاي خوبي واسه هم ديگه باشيم.ممنون ميشم يه بار ديگه امتحان کني سلام عزیزم خودم آدرس رو درست کردمو اومدم بهتون سر زدم
مهرداد
16 شهریور 95 21:56
سلام .... خووبی اجی .. خووشی؟؟ خووشالم ک بعد مدتها اپ کردی و برگشتی ... سوال نگران شدم ستایش کجاس؟
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنونم مهرداد جان مرسی ک مارو فراموش نکردی حافظه خوبی ندارم ولی همینکه پیگیر بودی و آپ شدن ما رو دیدی خیلی ممنونم ستایشم نیست نپرس براش دعا کن
فاطمه
20 شهریور 95 4:41
ببخشید ستایش جون کجاست؟
مهرداد
23 شهریور 95 10:31
ایشالا ک هرجا هست خوب و شاد باشه و زود زود ببینیش
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنونم انشاالله