ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

پیکنیک به رزکه

1390/3/16 13:19
نویسنده : مامان مریم
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

حالا امروز میخوام از یه تفریح دسته جمعی بگم با فامیلای مامانی رفتیم بیرون تا ناهار رو بیرون بخوریم و شما بچه ها هم تو فضای باز کلی بازی و شیطنت کنین

وای خدای من خیلی به هممون خوش گذشت کلی خندیدیمو بازی کردیم راستی این دفعه هر دوتونو بردم تا دیگه دلم نگیره تا دیگه ناراحت هیچ کدومتون نباشم تا با خیال راحت به هممون خوش بگذره

گلای مامانی قلبم متعلق به هر دوتونه و با تا بینهایت دوستون دارم تا دنیا دنیاست تا جون تو بدن دارم هیچوقت از شماها غافل نیستم حتی اگه پیشتون نباشم

(((اینم عکسهای رزکه)))

sagede

bacheha

((اینم نمونه هایی از شیطنت فرشته هام))

شیطنت

ستایش

وقت غذا خوردن هم آرامش ندارین میگین نه پس نگاه کنین:

نانار

نانار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

negin
16 خرداد 90 13:36
سلام وب قشنگي داريد. مايل به تبادل لينك هستم اگر موافق بودي بهم خبر بده
negin
17 خرداد 90 8:27
سلام ميتوني به نام نگين و به آدرس www.nininegin.niniweblog.com لينكم كني . من لينكت كردم . مرسي
negin
18 خرداد 90 15:36
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم. من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم من اون دردم که هر جایی پی مرحم نمی گرده چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه من اون عشقم که با هرکس سر سفره نمی شینه من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم اگه بارون پربارم به صحرا دل نمی بندم موفق باشيد