ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

تولد تولد تولد

1390/3/24 13:58
نویسنده : مامان مریم
815 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای مامانی دیشب تولد شما گلای من بو دو.ست بابایی عمو مسعود زنگ زد که با هم بریم بیرون ما هم قبول کردیم رفتیم و تولدتون و هم اونجا گرفتیم با مهمون کوچولوتون هستی خانم  ببخشید که دیشب نتونستم بیا تو وب بنویسم آخه دیر وقت برگشتیم نتونستم بیام 

عزیزای دل مامانی تنها امیدهای من تولدتون مبارک تولدتون مبارک

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

بهترین شب زندگیم دیشب بود  دوستون دارم ((اینم عکسهاش))

**اینم کیک تولدتون**

کیک تولد

تولد

**اینم فوت کردن با ذوق شمع ها**

فوت کردن شمع

کیک تولد

**اینم از بریدن کیکتون**

تولد

**اینم آخرش برا خوردن کیک خیلی بی طاقت بودین تمام تلاشموکردم تا این چندتاعکس و گرفتم**

تولد

مبارکتون باشه همه زندگی مامانی تشویق

تولدتون مبارکتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقهوراهوراهوراهوراهوراتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ماماني ياستين
25 خرداد 90 1:57
تولد تولد تولدتتتتتتتتتتتتتتون مبارك،انشاالله 10000000 سال زنده باشيد
مامان کوثر جون
26 خرداد 90 10:24
الهی فداشون چه دختر های نازی دارین چقدر خوشگلن مخصوصا اون عکسی که موهای لختشون بازه و دستشون رو شونه هم دیگیه النشاالله همیشه سالم باشن وبلاگ خوبی دارین خاطرات جالبی بود شما هم نویسنده خوبی هستین بر عکس من
simorgh
29 خرداد 90 10:27
سلام، واقعا چه فرشته های نازنینی هستند... خدا حفظشون کنه. تولدشون مبارک ممنون که سری به ما زدین
مامان رها
7 تیر 90 14:06
عزیزای من گل من تولتون مبارک ....... عزیزای من گل من تولتون مبارک .......
آزاده
27 تیر 90 20:16
وایییییییییییی با کلی تاخیر تولدتون مبارک عزیزای خوشگل...... مامانی مهربون مرسی که قدم رنجه فرمودید و تولد ساینا رو تبریک گفتید..... چه تصادفی 23 خرداد...... میبوسمتون