ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

لباس مدرسه

1390/7/4 13:54
نویسنده : مامان مریم
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلای مامانی

امروز میخوام از یه خبر خوب بگم :

دیروز یعنی ٢٣/٦/٨٥ رفتم یونیفرم مدرسه رو براتون گرفتم رنگش خیلی قشنگه یاسی پررنگ برا مانتو و شلوارتون و یاسی کمرنگ هم برا مقنعه شماست باورتون نمیشه وقتی داشتم پارچه رو از بزاز میگرفتم اینقد ذوق کرده بودم که داشت گریه ام میگرفت خیلی خوشحال شده بودم امروزم داریم میریم پیش خاله مامانی تا از شما اندازه بگیره و لباستون رو بدوزه وقتی دوخت حتما عکسش رو براتون میزارم

دوستون دارم موفق و شاد باشین برا همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ماری
26 شهریور 90 1:16
سلام عکس فرشته ها وارد البوم شد منتظر عکسای خوشگله بعدیشون هستم فقط خواهشن عکسا جدید باشه و تو وبلاگ خودتون نزاشته باشی ممنون
محمد حسين
28 شهریور 90 12:08
منظورت يونيفرم بوده عزيزم....
مامان کوثر
28 شهریور 90 15:55
ما آپیم وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
نگين
30 شهریور 90 16:38
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد
ثمين
4 مهر 90 13:36
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php