ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

تغییر معلم

1391/2/10 9:59
نویسنده : مامان مریم
783 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزای دل مامان سلام به رو ماهتون

٤شنبه معلمتون خانم عابدی گفت تعداد دانش آموزای کلاس من از کلاس خانم مداح بیشتره وباید دوتا از بچه ها برن کلاس خانم مداح وازم خواهش کردن که اجازه بدم شما برین چون مامانای دیگه نبودن تا از اونا اجازه بگیره منم قبول کردم خانم مداح هم خانم خیلی خوبیه عکسش رو اگه تونستم بگیرم حتما براتون میزارم

eee 

 

             دوستون دارم

این دوتا عکس هم از دم در مدرسه شماست((دبستان آیت ا...غروی))

دبستان

دبستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

محمد حسين
11 مهر 90 10:08
سلام...خوبي...خوشحالم كه كنار كوچولوهاي نازت اينقدر خوشبخت و سرحالي...ببوسشون از طرفه من...محمد حسينم تو باشگاه گلستان....
مامان محمد پوریا
15 مهر 90 21:21
سلام خوشبحالت با این فرشته ها. من خیلی دو قلوها رو دوست دارم. به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.
نگين
17 مهر 90 10:18
سلام فرخنده ميلاد باسعادت هشتمين ستاره آسمان امامت و ولايت امام مهرباني حضرت رضا عليه السلام رو به شما و خونواده محترمتون تبريك ميگم
ماری
17 مهر 90 23:41
محمد حسين
19 مهر 90 8:53
سلام خوبي مريم جون....ني ني هاي نازت خوبن...تو رو خدا يه وقت تو خونه تو بهشون ديكته نگي ها ميرن مدرسه به معلمشون نشون ميدن آبروريزي ميشه كشتي منو با اين همه غلط املائي
مامان کوثر
20 مهر 90 12:37
سلام به فرشته های مامانی مدرسه خوش میگذره چقدر لباستون بهتون میاد هزار ماشاالله درس بخونید حسابی که به آرزو های خوبتون برسین مامانی دیگه به ما سر نمیزنی
نگين
28 مهر 90 13:34
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
م
10 آبان 90 22:00
مامان امیرعلی
4 آذر 90 1:36
سلام عزیزم ماشالله دخترای نازی داریخدابهتون ببخشه. به منم سربزنید
علیرضا
5 آذر 90 2:58
اگه دوست داشته باشی میتونم یه قالب اختصاصی واسه وبلاگت طراحی کنم
نگين
7 آذر 90 15:19
سلام دوست خوبم اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .