ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

بیماری ستایش

1390/12/13 9:55
نویسنده : مامان مریم
617 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلای مامان الان میخوام در مورد اولین جداییتون تو فصل مدرسه بگم:

یه روز ستایش خانم گفت سرگیجه داره خیلی نگران شده بودم اصلا متوجه نمیشدم علتش چیه چون علایم دیگه ای نداشت فکر میکردم از خستگیه هر کاری از دست منو بقیه برمی اومد برا بهتر شدنت انجام دادیم ولی انگار که نه انگار  بردمت پیش دکترت آقای رحمانی از علایم بیماریت گفتم  اونم فرستاد برا آزمایش.خیلی دلواپس بودم بخاطر همین سرگیجه مجبورشدی 3 روز به مدرسه نری ولی اجی ساجده رو میبردم تا از درسهاش عقب نیوفته و آجی هم همه روز تکلیف هایی رو که خانم میداد برات می آورد تا تو هم عقب نیوفته با کمک من  خدارو شکر از بقیه عقب نیوفتادی دل خانم معلمت حسابی برات تنگ شده بود تو هم دیگه از خونه موندن کلافه شده بودی بالا خره جواب ازمایشت اومد خوشبختانه همه چی خوب و عالی بود خیلی خوشحال شدم  بعد از 3 روز که رفتی مدرسه همه دوستات و خانم معلمت حسابی ازت استقبال کردن خیلی خوشحال شدم سالم و سرحال برگشتی عزیز دلم

 

امیدوارم یه دکتر خوب بشی طبق خواسته خودت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)