ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

اولین شعرهایی که یاد گرفتین

1390/12/13 10:32
نویسنده : مامان مریم
536 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام سلام بچه ها     چطوره حال شما

خوب شد شمارو دیدم     به آمادگی رسیدم

آمادگی جای درسه      بچه نباید بترسه

 

زنگ خوراکی زده شد        توی کلاس همهمه شد

یکی لگد زد پای من     یکی نشست سر جای من

یکی گرفتار غمه    که این خوراکی چه کمه

نفسا بند اومده     گلوها غلمبه شده

    شکما گنده شده

 

 

صبح که از خواب پا میشم    مثل یه غنچه وا میشم

یه کمی گردش میکنم    تو باغچه ورزش میکنم

چای مینوشم      نون میخورم

لباسامو زود میپوشم    بعد با مامان

از خونمون       یواش یواش میریم بیرون

به کودکستان میرویم     خوشحال و خندان میرویم

 

شعرهای فصل

پاییزم من بچه ها    فصل باد و سر و صدا

برگهای زرد میریزن     از شاخه درختان

بارون میباره نمنم     سه ماه دارمک پشت هم

مهر و آبان و آذر    پشت گرما میشه خم

  زمستون

زمستونم من سردم       نگی که خبر نکردم

لباسای گرم بپوش    نگی که دارم میلرزم

دی که بشه من میام     برف میاد رو پشت بام

دو ماه آخر سال           بهمن و اسفند تمام

 

 

 

شعر اعضای بدن

دست دست دو تا پا    قدم قدم میرم راه

هر دست من پنج انگشت     ببندی میشه دو مشت

دو تا گوش و یک دهان     حرف میزنم با زبان

دو تا چشم و یک بینی    بگو منو میبینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)