ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

التماس دعا

1391/6/26 17:46
نویسنده : مامان مریم
507 بازدید
اشتراک گذاری
این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود
  سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ
  فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی
 و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب
یا رَبّ العالمین
 حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود
 التماس دعا
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:02
دوستای گلم سلام خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم 1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد 2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/ بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟ 3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 16:42
به امید رفع همه غم و ناراحتی های مردم
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:29
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم... دوستون دارم و منتظرتون هستم راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:29
فکر کنم ماه مهر و شروع مدرسه و کلاس اول به شما فرصت بروز شدن نداده فقط می خواستم کلاس اولی شدن ساجده و ستایش جون را تبریک بگم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 10:38
سلام خانمی میشه متن این پست التماس دعا را برام توی نظرات وبلاگ دخترم بذارید می خواهم استفاده کنم ولی نمی تونم از روی وبلاگتون کپی کنم ...