ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

اولین کلمه ای که نوشتین

1391/8/13 21:29
نویسنده : مامان مریم
483 بازدید
اشتراک گذاری

یه دونه های من سلام به رو ماهتون

الان میخوام از اولین کلمه ای که نوشتین و معنی اونو میدونین و تونستین بخونین براتون بگم و عکسی که از دست خط خودتون گرفتم براتون بزارم

اولین کلمه که تونستین خودتون بنویسین و بخونین **سلام** بودکلمه ای که خودتون با انگشتای کوچیکتون نوشتین و با زبون نازتون خوندین تا فهمیدین میخوام عکس بگیرم خوشگل برام نقاشیش هم کردین و من کلی ذوق کردم

فداتون بشم الهی، الهی همیشه سالم و شاد باشین گلای من

اینم عکسش

((اینم دست خط ساجده طلا))

سلام ساجده خانم

اینم دست خط ستایش خانم

سلام ستایش خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا
16 آبان 91 10:33
سلام به گلهای دوست داشتنی اولین سلامتون را تبریک میگم به امید اولین های بعدی
مهناز
16 آبان 91 13:00
به به
مامان زهرا
24 آبان 91 13:44
دوست گلم با سه تا پست 40-41-42 بروزیم خوشحال میشیم سر بزنید
علی خوشتیپ
6 آذر 91 15:28
سلام خاله جون .عزاداریهاتون قبول.من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 هست اگه دوست داشتین به من و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین ممنونم
مامانی اوستا و امیر رضاجان
8 آذر 91 19:26
چه خوش خط نوشتید گل دخترا. ما تو مسابقه ی کودکان ومحرم وبلاگ ژورنال دنیای نفیس شرکت کردیم .کد عکسمون هم 76 است. خوشحال میشیم واسه رای گیری یه سر بزنید.
saber
18 اسفند 91 15:54
akheiiiiiiiiiiiiiii elaaaaaaahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


واقعا ممنونم صابر جان از همه نظراتت خیلی لطف کردی