ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

دندون ستایش

1391/9/10 14:53
نویسنده : مامان مریم
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای نازم

اومدم یه خبر بدم یه خبر خوب از یه دندون شیطون❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

ستایش خانم دیروز اومدی بهم گفتی مامانی یکی از  دندونهای  جلو داره تکون میخوره❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤ درد میکنه،کلی ذوق کردم بهت گفتم نگران نباش داره می افته تا جاش یه دندون ناز و خوشگل و محکم در بیاد ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤پس نگران نباش

گفتم مبارکت باشه کلی خندیدی و ذوق کردی

ساجده هم یه کوچولو ناله میکنه که دندونش درد میکنه ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤اما هنو خبری نشده

یه شعری دوتایی باهم برا هم میخونین اینه


ساجده بی دندون افتاد تو قندون      قندون رو آب برد ساجده رو خواب برد

                     یا

ستایش بی دندون افتاد تو قندون      قندون رو آب برد ستایش رو خواب برد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

zahra
10 آذر 91 15:21
سلام ابجی مریم. انشالله که هم حال ستایش وساجده جان وهم شما خوب باشه. عزیز امیدوارم دوست جدید بخوای!!راستش ستایش وساجده رو خیییلی دوست دارم ..اخه خیییلی نازن. اگه دوست داشتی بیا وبم گلم. من که بازم میام
مامان مانی
13 آذر 91 9:51
قربونشون برم ..... مبارکه عزیزم .... مبارکه ...... شاد و تندرست باشید .....
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 آذر 91 11:00
مبارک پس به سلامتی دندون شیری ها هم شروع کردن به افتادن
zahra
13 آذر 91 18:05
سلام عزیزمم.حال همتون خوبه؟ عزیزم ممنون به خاطر قبول دوستی میشه بگین کدوم ستایشه وکدوم ساجده؟
محمد
19 آذر 91 23:18
سلام