ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

شعری از خاله یاسمن جونی

1391/9/24 12:09
نویسنده : مامان مریم
674 بازدید
اشتراک گذاری

یه شعرخیلی قشنگ در مورد دختر از خاله یاسمن جونی دوست خوبه فرشته ها

مرسی خاله جون به یاد خودت و با اجازت شعرتو گذاشتیم تو وبلاگمون

فرشته ها

 

בخـتــَــر ڪـ‌ﮧ بــآشے

میـבونـــے اَوّلــــیـטּ عِشــق زنـבگیـتــ پـــِבرتـــ‌ﮧ

בخـتــَــر ڪـ‌ﮧ بــآشے میـבونـــے مُحکــَم تــَریـטּ پَنــآهگــاه בنیــآ

آغــوشِـ گــَرمـِ پـــِבرتـــ‌ﮧ

בخـتــَــر ڪـ‌ﮧ بــآشے میـבونــے مــَرבانـــ‌ﮧ تـَریـטּ בستـــــے

ڪـ‌ﮧ مـیتونے تـ ـو בستـِـت بگیـــریو

בیگـ‌ﮧ اَز هـــیچے نَتــَرسے

בســــتاے گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِבرتـــ‌ﮧ

בخـتــَــر ڪـ‌ﮧ بــآشے میـבونــے هـَـــمـ‌ﮧ ے בنیــا پـבرتــﮧ

בخـتــَــر ڪـ‌ﮧ بــآشے میـבونــے

هَر ڪُـجاے בنیـا هَمـ بـــآشے

چــ‌ﮧ بـاشـ‌ﮧ چـــ‌ﮧ نَبــاشـﮧ

قَویتــریـטּ فِرشتــــ‌ﮧ ے نِگهبـــاטּ پـــِבرتـــ‌ﮧ

دخترها و باباشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی کتی
24 آذر 91 12:22
سلام عزیزم . وبلاگ قشنگی داری . خدا کوجولو تو برات حفظ کنه من او کار ساخت تقویم و کلیپ و ... هستم اگه دوست داشتی بهم سر بزن www.taghvim2000.persianblog.ir
یاسمن جون
24 آذر 91 12:32
خواهش عزیزم من و دعوا؟ اشکال نداره که فدای تو این دو دختر بانمک بشم من خدا انشالله پدر و براشون حفظ کنه و همیشه سایش بالا سرشون باشه و همچنین مادر مهربونشون رو
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 13:07
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
zahra
24 آذر 91 15:23
الهی من فداشون شم چه نازن... خدا حفظشون کنه برات عیزم.بیشتر سربزن
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 آذر 91 16:55
شعر زیبایی است با اجازه منم کپی میکنم امیدوارم سایه پدر و مادر همیشه بالای سرتون باشه دردونه ها
مائده(ني ني بوس)
28 آذر 91 20:16
چقدر شما دوتا ناز و خوشدليييد