ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

شب خواستگار برا دایی جون

1391/11/3 15:08
نویسنده : مامان مریم
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای ناز نازی مامانی

اومدم یه خبر خوش بدم یه خبر داغ یه خبر شاد

دیشب 2 بهمن سال 91 ساعت 8 شب برا دایی رفتیم خواستگاری البته منو مامان حاجی و بابا حاجی از قبل عروس خانم رو دیده بودیم و بعد از پسندیدن رفتیم برا خواستگاری اصلی که با دایی جون باید میرفتیم شما هم کلی واسه رفتن ذوق و شوق داشتین و تلاش برا حاضر شدن زودترتون

ای کاش از دایی جون و اون استرس و گلی که تو دستش بود یه عکس میگرفتم تا برا همیشه یادگاری میموند خلاصله رفتیم و شما هم با زندایی آشنا شدین بعد از صحبتهای بزرگتر ها شما دوتا با دایی و زندایی رفتین تو اتاق دیگه تا اونا با هم صحبتهای آخر رو با ه بکنن  در کل همه چی بخیر و خوشی تموم شد

به امید شادی و خوشبختیشون

امروزم صبح رفتن گروه خون الان بهمون خبر دادن که جواب مثبت شده الهی مبارکشون باشه

تا مراسمت بعد فعلا

راستی اینم یه عکس از شما قبل از رفتن به مراسم خواستگاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

saba
3 بهمن 91 15:22
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان کوثری
3 بهمن 91 18:37
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
طرفدار جدیدت
4 بهمن 91 22:06
اول از همه مبارک باشه این وصلت فرخنده.دوم اینکه من هراز چند گاهی به وب دخترای گلتون سر میزدم ولی امشب که داشتم نگاه میکردم یهو از خوشالی بلن بلند گفتم اخ جون اینا املی هستن شوهرم گفت چطور ؟گفتم این پارک امل هستش اخه من املی هستم ولی بعد ازدواج یجا دیگه سکونت دارم واسه همین از املی بودنتون کلی ذوق کردم دلم واسه شهرمون خیلی تنگ شده .مامانی دخترای گلتو از طرف من ببوس


سلام فدای تو بشم منم خیلی خیلی خوشحال شدم
ممنونم از لطفت ای کاش یه آدرسی از خودت تو نت برام میذاشتی تا ارتباطمون محکمتر میشد و بیشتر آشنا میشدیم جبران زحمت میکردم
با این حال بازم یه عالمه ممنونم
یــآســَمــَن
5 بهمن 91 14:21
به سلامتی مبارکشون باشه انشالل به پای هم پیر شن
alireza
5 بهمن 91 15:36
مبارک و تندرستی
انشااللله عروسی کوچولوها
اگه دعوت باشیم میاییم


ممنونم ازتون خیلی خیلی لطف دارین


خیلی خیلی ممنونم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 14:30
امیدوارم همیشه به جشن و شادی به دایی جون هم از طرف ما تبریک بگید
پرهام
13 بهمن 91 14:39
saber
18 اسفند 91 15:49
eiiiiiiiii jaaaaaaaaaaaaan cheghad lebasashoon beheshon miaaaaad
ستاره
19 تیر 92 13:48
ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععلی


اینا یعنی چی؟