ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

استخر و شنا شما

1392/4/1 23:04
نویسنده : مامان مریم
554 بازدید
اشتراک گذاری

گلای نازنازی مامانی

جمعه بود که نشستم بودیم بیکار تو خونه گفتم بریم استخر شما هم از خدا خواسته هنو حرف من تموم نشده بود که دیدم رفتین مایوتونو آوردین گفتین مامان مریم بریم ما دوست داریم

با شیرین زبونیتون نتونستم رد کنم رفتیم استخر امیر

خیلی خوش گذشت مخصوصا به شما کلی آب بازی کردین یه عالمه شنا کردین البته با کمک یه سری اسفنج که شما رو رو آب نگه میداشت

خلاصه خیلی بهتون خوش گذشت

امیدوارم همیشه خوش باشین و شاد عزیزای دلم

هر چیزی یه آخری داره و

آخر آرزوهای من شادی شما دوتاست

به وسعت آخر عشق و علاقه،دوستتون دارم

عزیزترین آدمای دنیای من

اینم چندتا عکس بعد بیرون اومدنتون از استخر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

lev
22 اردیبهشت 92 21:41
کو عکس؟؟
عارفه
6 خرداد 92 15:30
حتما بهم سر بزن ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
مامانی هدیه
13 خرداد 92 12:42
خوش بگذرههههههههههههههههه گل دخترا ما هم همین روزا با هدیه خانم قراره بریم
مامانی درسا
23 خرداد 92 2:09
عزیزانم تولدتون مبارک امیدوارم در آسمان زیبای زندگیتون امشب بهترینها رقم بخورد
ساسان
23 خرداد 92 10:55
سلام خوب من حالت چطوره خيلي وقته ازت خبر ندارم الان هم فرصتي شد تا خبر سلامتي خودت و گلهاي زيبايت را بپرسم و نمي دانم مرا بياد داري فقط اينو ميدونم كه هميشه بياد دسته گلهايت بودم . جنوبي ساكن تهران
مامان علي خوشتيپ
23 خرداد 92 16:24
تولدتون مبارك دختراي زيبا
ساراکوچولو
30 خرداد 92 15:07
سلام...ماشالله به دخترها...چه بزرگ وناز شده...شرمنده که خیلی وقت سرنزدیم فقط به خاطر کمبودوقت...سری به سار جون بزنید الان ده ماهش شده...منتظریم..بای
یه دوست
14 آذر 92 14:10
وا ... چرا عکسای +18 گذاشتید ... اینا یکم زشت نیست؟؟