ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

کارنامه

1392/4/13 15:56
نویسنده : مامان مریم
966 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلای مامان این روزا خیلی کم کار شدم میدونم فرصت نمیکنم تا بیام و براتون

بنویسم ببخشیدم

قول میدم جبران کنم

عزیزای دل مامانی با موفقیت کامل سال اول ابتدایی رو تموم کردین رفتم کارنامتون رو گرفتم

هر با نمره خیلی خوب تونستین به پله بعدی صعود کنین


الهی همیشه موفق باشین عالیتر از این پلها رو یکی یکی بالا برین و من به آرزوم برسم


دوستتون دارم تنها امیدای زندگیم شما هستین همیشه چه مامان باشه چه مامان نباشه

مواظب خودتون باشین و خدا و دعای من همیشه پشت و پناهتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:47
دوست گلم ما برگشتیم سلام و صد تا سلام دلم براتون تنگ شده بود. 1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت. 2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم. 3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید. 4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. دوستون دارم زیاد زیاد زیاد منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.
سودابه
16 تیر 92 16:06
ایشالا تو همه مراحل زندگیشون موفق باشن
آمل روبو
17 تیر 92 11:32
سلام قبل از هر چیز به خاطر داشتن فرزندان گلتون و همینطور به خاطر داشتن این وبلاگ خوب بهتون تبریک میگم. نماینده صنایع رباتیک آراد در آمل برای ترم تابستان شما رو به شرکت در کلاس های رباتیک دعوت می کنه: ترم مقدماتی : ربات کوچولوی من ویژه3 تا 7سال ترم اول: روبووار(ربات جنگجو) مقطع ابتدایی و راهنمایی در هر ترم دانش آموز بسته آموزشی را تهیه می کند که تمام قطعات لازم برای ساخت ربات در بسته موجود می باشد و دانش آموز با خلاقیت خود و آموزش های داده شده ربات مورد نظر را می سازد. هزینه آموزش و بسته: سطح خوب 65000 تومان سطح عالی 85000 تومان محل کلاس: آمل- روبه رو پارک دهکده طلایی- اباذر 4 -مدرسه آریا نیکان برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ ما سر بزنید.و در صورت هرگونه سوال حتمآ تماس بگیرید. http://amolrobo.blogfa.com/ 09119047469 موفق باشید. شعبان زاده
❤عارفه❤
20 تیر 92 15:41
روزه هنگام سوال است و دعا / پر زدن با بال همت تا خدا شهر یکرنگی و بی آلایشی / ماه تقصیر و گنه فرسایشی عاشقان معشوق خود پیدا کنند / تا سحر در گوش او نجوا کنند درد خود گویند با درمان خویش / با طبیب و یا انیس جان خویش ..