ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

تولد نازنین های مامان

1397/4/28 8:27
نویسنده : مامان مریم
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به رو ماه عشقای مامانی این روزها خیلی دیر به دیر میام و  وبلاگتون رو بروز میکنم شرمندم ببخشیدم ۲۳ خرداد هم رسید و شماره یه سال دیگ بزرگتر و خانم تر شدین مامان مریم دورتون بگرده خوشگلای من همیشه خوش باشین و یه عمر طولانی و باعزت کنار خودم داشته باشین

پسندها (8)

نظرات (7)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
28 تیر 97 9:07
اس ام اس تبریک روز تولد
 
فوووووووت .....
فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
فرشته های زمینی مامان !!!!
تولدتان مباااااااااااااااااااااارک !!!
مامان مریم
پاسخ
خیلی ممنونممحبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 تیر 97 11:35
تولدتون مبارکجشن
مامان مریم
پاسخ
فدات عزیزم 🌺🌺🌺🌺
مامان صدرامامان صدرا
31 تیر 97 12:07
تولدتون مبارک  عسلاجشن
مهدیمهدی
23 مرداد 97 12:01
بهترینها رو براتون آرزو میکنم در کنار هم . خواهر عزیزم 
مامان مریم
پاسخ
🌹🌹🌹🌹♥️
مریممریم
17 اردیبهشت 98 19:20
تولدتون مبارک
مهدیمهدی
24 خرداد 98 15:32
سلام آجی مریم 
تولد امسالشون رو نگذاشتی چرا ؟
تولدشون مبارک باشه 
دلم برات یک ذره شده آجی جانم
مامان مریم
پاسخ
سلام داداش گلم خوبی؟ چه خبر ؟ میزارم وقت نمیکنم اصلا
مریممریم
3 تیر 98 16:23
تولدشون مبارک باشه عزیزای خاله😘😘😘😘
مامان مریم
پاسخ
فدای محبتتون لطف کردین 😘😘😘😍