ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

عذرخواهی و بازگشت دوباره

1399/1/23 21:35
نویسنده : مامان مریم
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام 😉 به همه عزیزان و همراهان منو فرشته هام تو این وبلاگ و همچنین به خوشگلای زندگیم

والا از کجا باید شروع کنم نمیدونم زندگی انقده برات سوپرایز داره که خودتم توش میمونی ما هم از این مساله مستثنا نبودیم و با کلی مشکلات و ... دسته و پنجه نرم کردیم سرکار بودن منم (مامان مریم) باعث شده که اصلا وقت نکنم بیام و اینجا روبروزرسانی کنم به لطف یکی از دوستان که امروز (98/1/23) برای بازیابی وبلاگ قدیمیش بهم زنگ زده بودم وارد نی نی وبلاگ شدم و کلی خاطرات برامون زنده شده و امیدوارم که من بعد بتونم و فرصت داشته باشم و بیام اینجا رو بروز رسانی کنم و در خدمت همه عزیزانم باشم

از اینکه تو این مدت نتونستم جواب محبت های شما دوستان رو بدم واقعا معذرت میخوام ، انشاالله عمری باقی بمونه و فرصت اجازه بده جبران میکنم

انشاالله شاد و تندرست باشین و خصوصا این بیماری لعنتی از این دنیا بزودی زود شرش کم شه .

پسندها (2)

نظرات (1)


23 فروردین 99 22:05
مامان مریم خوش اومدید و امیدوارم دوقلوها را دنبال کنید
مامان مریم
پاسخ
ممنونم حتما با کمال میل