ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

برنده شدن تو مسابقه اتاق من

1391/4/19 14:55
نویسنده : مامان مریم
854 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلای من

یه تبریک بزرگ بخاطر برنده شدنتون تو مسابقه ای که نی نی وبلاگ ترتیب داده بود مسابقه اتاق من.انشاالله تو مراحل بزرگتر زندگیتون موفق و پیروز بشین دوستتون دارم

تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک مبارکتون باشششششششششششششششه

تصاویر زیبا سازی وبلاگ, عکس های زیبا, گالری عاشقانه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یکتا
20 تیر 91 8:46
سلام عزیزم انشاالله همیشه موفق باشی
اجی فرشته
3 مرداد 91 13:18
سلااااااااااام خیلی خوشحالم کردین اومدین مرسی از نظرتون راستش به طور اتفاقی از وب سنگ صبور موفق باشی مامانه مهربون ستایش و ساجده
صدرا کوچولوی خاله
6 شهریور 91 23:15
سلام وبلاگ خوشگلی دارین اگه با تبادل لینک موافقید منو با عنوان وبلاگم لینک کنید و بعد بهم خبر بدین تا با هر عنوانی که میخاین لینکتون کنم منتظرم از وبلاگم دیدن کنید فعلا بای
زنعمو لیلا
28 شهریور 91 15:47
سلام پرنسسای زنعمو خیلی دوستوندارم عکساتون خیلی قشنگه مرسی مامان مریم دست گلت درد نکنه میبوسمتون