ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

کلاس زبان و ژیمناستیک

1391/4/21 15:56
نویسنده : مامان مریم
949 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دل مامانی

راستی عزیزای من از هفته قبل تو دو تا کلاس تابستونه ثبت نامتون کردم که تو تابستون هم بیکار نباشین

تو مهد مائده های آسمونی کلاسهای زبان انگلیسی و ژیمناستیک ثبت نام کردمخوشبختانه تو هر دوتا کلاس خوب دارین پیش میرین ژیمناستیک که مربیتون حسابی ازتون تعریف کرد و از پشت کارتون برام گفت

تو کلاس زبان هم خیلی خوب بودین فعلا کلمه hello و i,m....... رو یاد گرفتین

ستایش میگه i,m setayesh ساجده در جوابش میگی:hello setayesh

ساجده میگه i,m sagedeh ستایشم در جوابش میگی hello sagede

امیدوارم  همیشه تو درسهاتون موفق و پیروز بشین

vvv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ccc

 

 

ddddd

mmm

 

 

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان زهرا
20 تیر 91 11:50
hello setayesh hello sagedeh i love you both take care kiss kiss
مسعود
20 تیر 91 17:46
سلام
از وبت ديدن مي كنم اميدوارم اين دو فرشته زيبا با تو شاه پريون سلامت و تندرست باشي .ساسان





سلام ممنونم از لطفتون
الیسا
20 تیر 91 23:34
Hello my dear. Not saying? What are you doing these days? Be careful little yourself. Kiss you. Goodbye
مامان زهرا
21 تیر 91 16:56
خوشحال میشم به این پست مراجعه کنید و نظر بدید: http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php مرسی
الیسا
21 تیر 91 23:21
سلام .عجب ترجمه ای کردی مامان!!!!!! دمت گرم !!!! معنی: سلام عزیزای من . حالتون چطوره؟ چه کار میکنین این روزا . مواظب خودتون باشین . میبوسمتون . خداحافظ. موفق باشین کوچولوها
ilijoon
23 تیر 91 1:17
سلام
23 تیر 91 12:01
هستی را با هستی میگویند همراست اگه هستی را بدونه کاستی پذیراست پس چیست هستی که نیستی تو پیداست گلهای زندگیت همیشه بهاری باد یاد بهاری که سلامی به بلندای دوستی دارد را به یاد داشته باش معرفت تو هم آرزوست
ilijoon
24 تیر 91 15:58
سلام گلم ممنون كه به وبمون اومديد و همچنين خوشحالم كه تقريبا همسايه هستيم دوستتون دارم با اجازه لينكتون ميكنم شما هم اگر مايل بوديد ما رو به جمع دوستاتون اضافه كنيد
ilijoon
24 تیر 91 15:59
اميدوارم هميشه موفق باشيد گلهاي من
مامان زهرا
28 تیر 91 14:41
سلام همیشه موفق باشید بابت مسئله خصوصی که گذاشتید مرسی که اطلاع رسانی کردید من خیلی کنجکاوم ...
مامان زهرا
28 تیر 91 14:41
راستی قالب نو مبارک
ilijoon
29 تیر 91 12:34
مامان زهرا
30 تیر 91 11:58
سلام خانمی ماه رمضان مبارک ما را هم سر سفره افطار دعا کنید قالب نو هم مبارک
خرید اینترنتی محصولات پنبه ریز تخفیف و ارسال رایگان
30 تیر 91 22:41
سلام مریم خانم . من نماینده فروش اینترنتی شرکت پنبه ریز هستم. این کد را یادداشت کنید: 0030151181 این کد معرف شماست. با داشتن این کد می توانید از سایت خرید اینترنتی پنبه ریز با تخفیف و ارسال رایگان محصولات بهداشتی (پوشک- نوار بهداشتی و انواع دستمال کاغذی و ... ) خریداری کنید. کد را گم نکنید زیرا برای ثبت نام لازم است. شما نیز می توانید بعد از ثبت نام درخواست بدهید و نماینده فروش شوید! برای ثبت نام باید کد معرف داشته باشید که من در اختیارتان قرار دادم. موفق باشید
مامانی هدیه
2 مرداد 91 0:14
افرین دخترای باهوش
مامان سارا
2 مرداد 91 2:39
سارا....
من تازه وبلاگ سارا کوچولوم که هنوز تو راه وچیزی نمونده به جمع مابپیونده درست کردم........خوشحال میشم ما باهم دوست بشیم ومن با اجازه شما آدرس وبلاگتون پیوند میکنم....منتظر جوابم حتما سری به من هم بزنید...


سلام عزیزم ممنونم
خواستم لطفت رو جبران کنم اما وبلاگت باز نشد شاید آدرست رو اشتباه نوشتی منتظرتم برا تبادل لینک هم خوشحال میشم
مامان ثنا و ثمین
3 مرداد 91 15:21
سلام.ماشااله به این دخترای گل.راستی تبریک میگم برنده شدنتون رو
نایسل خانم
5 مرداد 91 11:43
مرسی گلمممم مممنون
مامان علی خوشتیپ
10 مرداد 91 13:29
خیلی عکس ویترینتون خوشگله
مامان علی خوشتیپ
11 مرداد 91 13:38
زهرا
12 مرداد 91 10:28
سلام وای چه فرشته های خوشگلی دارین خدا براتون حفظ کنه با اجازتون لینکتون کردم شما هم اگه خواستین منو بلینکیت
زهرا
7 شهریور 91 1:43
سلام دوست عزیز این ادرس وبمه لطفا من رو لینک کنید تا توی وبم لینک شوید باتشکر http://zahragoogi.niniweblog.com/
صدرا کوچولوی خاله
9 شهریور 91 14:20
خیلی ممنون