ستایشستایش، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامانشونمامانشون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های زمینی مامانی

عکس ویترین دخترام

1391/5/12 13:21
نویسنده : مامان مریم
1,741 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای خوشگل مامانی

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یه خبر خوب دارم براتون بالاخره نوبت شما هم شده عکستون به مدت یه هفته تو ویترین نی نی وبلاگ به نمایش در میاد این هدیه برنده شدن شما تو مسابقه اتاق نی نی من بود انشاالله تو همه زندگیتون موفق باشین

اینم عکسش

 

ززز

 

ررر

اینم آدرس سایت  www.niniweblog.com

دوستتون دارم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آزی
12 مرداد 91 15:07
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
ilijoon
12 مرداد 91 18:19
مباركتون باشه عزيزاي دلم ان شاالله هميشه تو تمامي مراحل زندگيتون برنده باشيد
ilijoon
12 مرداد 91 18:20
خاله جون
12 مرداد 91 19:06
سلام ممنون که بهمون سرزدین واسه گل دخملا وهمچنین تبریک واسه موفقیتتون
سمیه مامان ملیکا
13 مرداد 91 1:05
سلام عزیزم عکس نی نی هایه شما هم خیلی نازن خیلی دوست دارم با شما بیشتر دوست باشم لطفا بازم به ما سر بزنید
مامان زهرا
13 مرداد 91 2:20
سلام بازهم نبریک به امید موفقیت های آینده
الیسا
13 مرداد 91 13:51
سلام جغله های من. خوبین خوشگلای من ؟ با عکسای نازتون نی نی وبلاگ رو قشنگتر کردین. شیطونی که نمیکنین؟ ه؟ مامان بابا رو که اذیت نمیکنین ؟ ها؟ میبوسمتون فسقلیها.
عارفه
15 مرداد 91 10:56
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید دخترای نازی هم دارید من لینکتون میکنم لطفا شما هم اینکارو کنید خوشحال میشم بهم سر بزنید بای بای
مامان زهرا
15 مرداد 91 11:24
سلام خانمی خوبید

باز هم تبریک

یک خواهش داشتم میشه ادرس آپلود عکس دومتون را به من هم بدید
عکس زهرا خیلی خوب افتاده


http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up9/50083725174900263283.jpg
اینم آدرس آپلود عکس نمیدونم چرا نمیشه تو وبلاگ شما نظر گذاشت امیدوارم بیاین و از اینجا آدرس رو بگیرین

ثریا(روژین نی نی سایت)
15 مرداد 91 23:44
سلام مریم جان -ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدی -ماشالله دخترای نازی داری خدا حفظشون کنه
مامانی هدیه
16 مرداد 91 17:43
مبارک باشه
مامان امیرناز
17 مرداد 91 12:10
سلام عزیزم مرسی بابت تبریکت شما هم با افتخار لینک شدین راستش من بهترین دوستام املی هستن زیاد هم میایم
مامان مانی
17 مرداد 91 12:32
سلام شاد و تندرست باشید ....
نی نی گل (مامان محمد منصور)
17 مرداد 91 17:39
سصلام مبارکتون باشه ایشالاه که تو تمامی مراحل زندگی موفق باشید
ساراکوچولو
18 مرداد 91 0:13
سلام دوستان گلم... خبر خبر خبرخوش... سارا کوچولوی من بلخره به دنیا اومد... عکسش همراه حرفهای خودم براتون توی وبلاگ گذاشتم.... ,,\!!!/,, ;" . _ . "; ( @ ) > <
ilijoon
18 مرداد 91 14:07
مامانی اوستا جیگر و امیر رضا گلی
23 مرداد 91 2:11
آفرین به شما،دخملای نازباز بهمون سر بزنید. خوشحال میشیم.راستی یه عکس از این پست رو ازتون میخوام قرض بگیرم و بذارم تو وبلاگ پسملام.
عارفه
7 شهریور 91 12:59
شما که منو لینک نکردین بکنین دیگه خیلی وقته لینکید
صدرا کوچولوی خاله
7 شهریور 91 14:19
لینکتون کردم میشه لوگو بذارین تو وبلاگتون
صدرا کوچولوی خاله
7 شهریور 91 16:31
سلام میشه لوگوی وبلاگم رو بذاری تو وبلاگت ممنون میشم این آدرسش :
مامان نازنین جونم
8 شهریور 91 2:26
ماشاالاه به این دوتا دختر مامانیتون خدا از بلا دورشون بداره منتظرتون هستیم
صدرا کوچولوی خاله
8 شهریور 91 13:41
سلام یه عالمه عکس از صدرا گذاشتم هنوز که رمز دار نشده بدو بیا ونظر بده